CARI TAJUK

Khamis, 27 Jun 2013

KHIDMAT MEMBETULKAN KESALAHAN EJAAN, TATABAHASA, DAN PENGGUNAAN JARAK YANG TIDAK TEPAT UNTUK TESIS / LATIHAN ILMIAH / DAN LAIN-LAIN



KHIDMAT MEMBETULKAN KESALAHAN EJAAN, TATABAHASA, DAN PENGGUNAAN JARAK YANG TIDAK TEPAT UNTUK TESIS / LATIHAN ILMIAH / DAN LAIN-LAIN

1- Masalah yang sering dihadapi oleh pelajar dalam menyiapkan latihan ilmiah atau tesis adalah mencari kesalahan ejaan, penggunaan tatabahasa yang tidak betul, dan penggunaan jarak yang tidak tepat. Hal ini mewujudkan hasil kajian yang kurang memuaskan dan menggangu markah yang bakal diberikan oleh penyelia dan pensyarah untuk kajian yang dilakukan.

2- Bagi mengatasi masalah ini, pihak kami menyediakan khidmat membetulkan kesalahan ejaan, tatabahasa dan penggunaan jarak yang tidak tepat dalam BAHASA MELAYU dan BAHASA ENGLISH. 

3- Kami menggunakan kaedah tertentu bagi mengenalpasti dan memperbetulkan masalah yang terdapat dalam hasil kerja saydara dan saudari.

4- Khidmat ini terbatas dengan perisian WORD 2007 sahaja.

5- Contoh pembetulan adalah seperti dibawah.


SEBELUM


 SELEPAS


6- Jika berminat dengan perkhidmatan ini, sila emailkan tugasan atau kerja anda ke email dibawah.

dr.akmal6666@gmail.com

7- Caj sebanyak RM 15.00 akan dikenakan bagi setiap perkhidmatan yang dilakukan.

8- Perbandingan diatara kedua-dua kerja sebelum dan selepas akan di email kembali dan setiap kesalahan akan di highlight bagi memudahkan saudara mengenalpasti kesalahan tersebut.

9- Apa persoalan boleh berhubung terus dengan email diatas. Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan